zatroskanie

 


Muzyka koniecznie :)



spaceruję


brzegiem ludzkiego zagubienia

w sukni z ażurowych zwątpień


wkoło tłum


skrawków zbłąkanych miłości

szukających ciepła

wśród cieni bezgłosych słów


tam

taniec niespełnionych pragnień

w deszczu bezsennych nocy


tu

ból ludzkiej niemocy


czas odmierza

symfonia mglistych poranków

i śpiew zapomnianych gestów


sen

tuli zatroskaną duszę

by

utkany z nienawiści i kłamstwa

świat

nie rozsypał się

na milion bezdusznych kawałków...



                                               -pola

wtorek, 1 października 2024





Komentarze

  1. Bardzo trafny tekst i niezwykle celny dobór słów. Czuć atmosferę poruszanych myśli. Jest się nad czym zastanowić i zatrzymać. Pozdrawiam! 🙂🖐️

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wiersz, delikatny, zachwycił mnie! Nie sposób się nie zatrzymać :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poruszająca, prawdziwa, szczera treść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie mgliste poranki mają w sobie coś z magii. Nasz świat, mam wrażenie, jak nigdy dotąd potrzebuje wiary, nadziei i miłości. Serdeczności💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko Droga💚
    niezwykły wiersz, bardzo mi bliski, taki mój, ostatnio jestem bardzo 'wyciszona', staram się poukładać myśli i różne sprawy, chcę pobyć ze sobą z dala od toksycznego świata, który bardzo mnie smuci ..
    wiem, wszystko przemija, ale teraz:

    ..zmęczona cierpieniami
    rozmiękłam w bezsilności

    zatopiłam się w ciszy
    rozsnułam mgiełką

    w oddechach hibernacji
    w dotykach zamyślenia

    skrawki dobrych myśli
    nasycają mnie spokojem

    w powiewach ciszy
    nie czuję już bólu..

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, ściskam mocno 🤗😘🍀🍂🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.
      czytałam Twój wiersz 'zatroskanie' słuchając muzyki - niesamowite choć smutne odczucia 💖

      Usuń
  6. Piękne słowa Polu, wzruszaja do głębi. Treść adekwatna do rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że czytasz moje wiersze :) Jeśli zechcesz zostawić komentarz, będę wdzięczna :)