tak i nie



spojrzenie
wyblakło
jak kartka
starego
kalendarza

chwile
nie wołają
o powtórzenie

miejsca
nie proszą
o byt


tylko są

pomimo
na przekór
na złość
na cholerę

krzyczą

tak
nie
tak
nie

a w jaźni
słychać
głos

dalej, dalej!

po kolejne chwile
po inne spojrzenia
po nowy początek

                                                          -pola
 

z notatnika myśli, środa 6 maja 2020

 

 Żaden utwór, nie może być powielany ani rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Właściciela. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworu w całości lub w części bez zgody Właściciela w innych celach niż niekomercyjne cele prywatne stanowi naruszenie prawa. Wykorzystanie materiałów do celów cytowania jest dozwolone na warunkach i w zakresie określonym przepisami Prawa Autorskiego (Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631), w tym z obowiązkowym podaniem źródła cytatu.


 photo via Pinterest

 

Komentarze

  1. ..kolejny piękny wiersz Grażynko, o emocjach i stagnacji? ..zaczytuję się, bo odczucia mam podobne i myśli .. dziwny to czas nastał, otulił mnie melancholią..

    ..czasem myśli
    słowa i zdarzenia
    zaprzątają głowę

    przeciwieństwa
    przekrzykują się
    rozkołysane złością

    wahań rozpięte skrzydła
    huśtawka podszeptów
    przenikają na wskroś

    kręcą karuzelą życia
    lawirują i mącą
    mające moc emocje..

    - ściskam najcieplej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stary wiersz Aneczko, ale powoli umieszczam je tutaj, na tym blogu, aby były w jednym miejscu :) Aby nie szukać wsród innej kategorii postów. Wcześniej zdarzało mi się publikować na sąsiednim- moim zasadniczym :)
      Dziękuję Kochana, Ty zawsze pięknie skomentujesz- wierszem. Wierszem, który zawsze mnie zachwyca... jestem ciekawa, czy piszesz a'propos na zawołanie :), czy masz ich "pełną szufladę" i tylko wyciagasz, kiedy uznasz za stosowne...
      Dziękuję Kochana i ściskam Cię najserdeczniej!

      Usuń
    2. ..zazwyczaj raczej piszę 'od ręki' ..Twoje wiersze przywołują różne skojarzenia
      i odczucia.. uwielbiam Twoje pisanie Grażynko Kochana..Twoje wiersze mnie inspirują.. a czasem zdarza mi się wracac do moich dawnych, wówczas zaznaczam,że to 'stary' dawno napisany wiersz (pisałam na Onecie, potem Interii i Blogsopcie), niektóre wiersze mam w notatkach ;)

      - uroczego wieczoru :**

      Usuń
    3. Jesteś niesamowita! I bardzo utalentowana... Twoje wiersze są piękne, lekkie, emocjonalne, pobudzające nawrażliwsze oobszary wyobraźni... Wspaniale dobierasz słowa do wyrażania myśli i emocji...
      Ogromny bagaż masz już zgromadzony, masz w czym wybierac :) Podziwiam Twój talent i uwielbiam Cię czytać :)
      P.S. A pisanie "od ręki" to dla mnie absolutna abstrakacja :) Podziwiam! Chociaż zdarzyło sie jeden raz ( i to całkiem niedawno) napisać wiersz pod wpływem fajnego spotkania. Ale to było kilka godzin po, kiedy energia szalała dosłownie...
      Samego dobra na każdą chwilę życzę Ci Aneczko :****

      Usuń
  2. Cudny, pełen życia i pełen nadziei. Podpisuję się pod tą nadzieją na kolejne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po nowy początek......tak....zawsze po nowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że czytasz moje wiersze :) Jeśli zechcesz zostawić komentarz, będę wdzięczna :)