chodzą po głowie

 



wyrazy chodzą po głowie

tłumnie

popychają się

prowokują

kłócą

tworzą hierarchię

ważności



te z serca

tamte z duszy

inne z logiki

płyną



czasem bezmyślne

bezrozumne

czasem

racjonalne



raz przekrzykują się

skaczą sobie

do gardeł

raz milczą

nieprzekonane



raz się wahają

nieśmiało

bądź snują

nijako

czekają na właściwy czas

godzinę

nie wiem na co





wyrazy chodzą po głowie

jak ludzie

po chodniku

bezustannie



w rytm myśli

pulsują

przewrotnie

jak życie...

                 Pola





niedziela, 19 lipca 2020


 

                                                                            

Komentarze

  1. ..pięknie Polu ujęłaś w wierszu tak różnorodny rozgardiasz słów 'chodzący po głowie', są niczym w kalejdoskopie barwne niezwykłe kształty.. a gdy się ułożą do snu, dają nam małą chwilę odpoczynku? ..

    - nieustająco życzę Ci zdrówka i moc pięknych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ów wiersz powstał pod wpływem tego zdjęcia. W jednym, ulubionym przeze mnie mieście, znalazłam taki stary zaułek, a w nim bramę ze zdjęcia. Oczywiście to, co tam ktoś namalował ( mocno artystyczne miasto) zaintrygowało mnie tak bardzo, że zapisałam taką myśl :)
      Uściski ślę gorące! Zdrówka i radości na każdą chwilę!

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że czytasz moje wiersze :) Jeśli zechcesz zostawić komentarz, będę wdzięczna :)