między ziemią a niebem



między

ziemią

a niebem

wibruje

energia

życia


chwile

i emocje

wymuszają

synergię


wschody

i zachody

regularnie

porcjują czas


dni

i noce

oscylują

wokół marzeń


zapachy doznań

spowijają

każdy sen


żar

codzienności

raz rozgrzewa się

raz stygnie


synteza

i bezład

przeplatają

kolejne

mgnienia


dobro

i zło

tworzą

perwersyjne

mariaże


każda emocja

uwalnia

niekończące się

echo


między ziemią a niebem...


                              -pola

 

poniedziałek, 07.09.20 godz.22.08

 

  photo: www.pxhere.com
 

 

Komentarze

  1. ..cudowny wiersz Polu 'miedzy ziemią a niebem.' <3 ..jak zawsze rozpływam się nad każdym słowem niezwykłych przekazów, splatają się emocje w piękno niesamowitych odczuć <3

    ..chwile balansują
    w tańcu życia
    czas wydziela kęsy
    marzenia z pragnieniami
    baraszkują
    w zieleni traw
    emocje muskają
    mieszają się
    zapachy i smaki
    w kalejdoskopie Istnienia
    miedzy ziemią a niebem..

    - tulę Cię mocno i życzę uroczych chwil szczęśliwości każdego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak echo odpowiadasz mi AnSo! Najpiekniejsze echo świata!
      Jestem zachwycona Twoim wierszem. Tak lekko, a tak pięknie piszesz! Bardzo bliska mi jest Twoja finezyjna poezja! Uwielbiam ją czytać. Dziękuję za każde słowo, najpiękniejszą melodię słów!
      Łączę najmilsze emocje i ślę do Ciebie! Dobrej nocy!

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi, że czytasz moje wiersze :) Jeśli zechcesz zostawić komentarz, będę wdzięczna :)